Ifølge sælgere, tavshed ikke altid ‘Gyldne’

Når de forsøger at sælge en bolig, tavshed ikke altid golden, især når du forventer din ejendomsmægler til at ringe. I virkeligheden, er det en af de førende klager blandt sælgere i markedet for fast ejendom. Ofte gange du finde en agent, der er mere end villig til at tage på din fortegnelse, men når forholdet er foretaget, nyder sælgeren at få et opkald mindst en gang om ugen.
En sælger skal fastlægge med agent op foran den forventning, at regelmæssig kommunikation vil forekomme. Selv om det er bare for at check-in, sælger vil være mere tilfredse, holdes ‘i sløjfe”.
At holde kommunikationen linjer åbne mellem de to parter sikrer sælgeren at agenten er at holde dem underrettet om alle tilbud. Derudover giver agenter ofte værdifulde tips om hvorfor potentielle købere ikke var interesseret. Ofte gange, en agent er indviet til købers antipatier af ejendommen. For eksempel ‘dette værelse er for mørkt’ eller “køkkenet har en sjov lugt.” Dette giver mulighed for agenten at give sælgeren konstruktiv feedback og tilbud vigtige tips til at gøre hjemmet mere attraktiv for fremtidige købere.
Hvis du er en sælger og ikke hører fra din mægler, Sørg for at holde kalder dem, indtil de får den besked, du forventer en regelmæssig opdatering. Hvis mægleren ikke returnere dine opkald, efterlade en besked til din mægler office manager. Lederen skal sørge for, at din mægler bliver mere opmærksom på din fortegnelse.
Salg af et hjem kan være en masse arbejde og nogle gange ganske stressende. Det påhviler en agent til at tilfredsstille sælgers forventninger til rutinemæssig opdateringer, dette sikrer muligheden for fremtidige virksomhed ikke at nævne en vellykket salg. Desuden, som en sælger skal du kræve meddelelse udveksling mellem dig og din agent. Hvis begge parter arbejder i en kooperativ indsats, bliver den sælgende experience, mere vellykket og underholdende for både agenten og sælger involveret.

You may also like

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.